internet is konyec

 2009.10.02. 08:30

Úgy látom, megint kényszerszünetre ítélt az internet. Tegnap egyáltalán nem volt, msot percekre visszajött, de folyamatosan el-eltünedezik.

Pedig lenne mit mesélni!!! És képeket is csináltam.

Csak hírt akartam adni magamról és türelmet kérni. Úgyis jön a hétvége, majd jövő héten folyt. köv.

Mi is megyünk hétvégén Jaipurba, csak vasárnap éjszaka jövünk meg. Hétfőn meg reggel (10 órakor!!! Imádom! Ez a nekemvaló!) oktatás. Be fogunk borulni az asztal alá az álmosságtól! :-(((( Én így is olyan alvás minuszban vagyok. Valahogy minden este (2-ig, háromig) sürgős ping-pongoznivalóm akad a szaudi sráccal. Állandóan hülyére ver, na de kit érdekel, istenien játszik!!!! És sokat mesél az országukról. De erről is majd később. Micsoda más világ!

Isteniek a kommentek!!! Köszi mindenkinek. Robi, Téged is üdv a fedélzeten. Még mindig csípem az okos és humoros beszólásaidat. (ha ez eddig is nem lett volna egyértelmű mindenkinek :-)))  )

Lemaradtam valamiről? Mióta szemtelenedtek el a mai teenagerek ennyire? (Fruzsi és Lévi) Na de azért az aranyos kommentekért cserébe egy sálakat áruló boltot megnéztem belülről is! A képet majd legközelebb beteszem! :-)))) Ja nem a boltét, a sálét! :-))) (a többiek szerint a legklasszabb sálat én hoztam el)

Lacinak köszi a sok plusz infot a Tajról. Jöhet nyugodtan bármi, mi mindenre nyitottak vagyunk!!!

Elküldöm gyorsan, amíg lehet.

Jó hétvégét és puszi mindenkinek!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://in-dia.blog.hu/api/trackback/id/tr191422194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PostásZsolti 2009.10.02. 20:00:56

Helló! Nem tudom eldönteni,hogy panaszkodva dicsekszel-vagy dicsekedve panaszkosz!!!!!!!Tipikus női lélek(van róla egy ,,jó" viccem)!!DE akkor sem foglak sajnálni!!(*)További jó szórakozást!!! Zsolti

luvluvfruzsi 2009.10.02. 20:06:02

sááál :D megérdemlem,mert nyelviskolába járok és jelentkeztem nyelvvizsgára :D és van egy 4esem bioszból :D úgyhogy hozdd csak azt a sálat és a curryt se felejtsd el :*
pusz

Lévi 2009.10.03. 17:16:36

Én meg táncoltam ma és nagyon ügyes vagyok:D
És te szoktad mondani, h ugyanolyanok vagyunk mint te,kicsit javított verzióban...:D:D
süti beállítások módosítása