No connection

 2009.10.06. 11:05

Szerintem mindenki ismeri ezt a mondatot. Itt többszörös jelentősége lett.

Ez persze csak a szokásos uncsi magyarázkodás, amiért képtelen vagyok bármit irni. Egy órája van internet megint. Viszont fél óra múlva irány a Himalája (lába).

Utána két hét következik, amikor ki sem dugjuk innen az orrunkat. Na majd akkor....... :-)))

Jó hétvégét mindenkinek!

Köszönöm a rengeteg mókás, komoly, kedves és főleg támogató kommentet!!!!

(Ilyen messze felértékelődnek (NEM! ÁTÉRTÉKELŐDNEK!) a dolgok. )

A bejegyzés trackback címe:

https://in-dia.blog.hu/api/trackback/id/tr141431056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lévi 2009.10.06. 16:55:22

mindig is tudtuk, hogy jó az írókánk:D;)

2009.10.06. 20:11:04

Talán már nekem is illene valamit írnom, de én semmi érdekesről és különlegesről nem tudok beszámolni. Úgyhogy megyek és bepakolom a mosogatógépet.
A házvezetőnő

Szabó-Bartolák Edit 2009.10.07. 12:52:42

Édes, drága házvezetőnő! Ez az út, a blog, stb. nem jöhetett volna létre Nélküled! Ezt maga a blogot író, és a kommenteket írók is tudják. Ezért most sok puszit küldök mindenki nevében Neked!:))) E.

z.kati 2009.10.08. 09:34:12

Kedves Házvetető/nő/!
Edit kommentjéhez kapcsolódóan: idézek a napló soraiból.
„Teljesen meghatódtam a férjem és kis családom támogató reakcióján! Na nem úgy általában, mert ha nem lenne ilyen családom, én nem lehetnék itt és még sok mindent nem csinálhattam volna meg az életben....
.......úgyis tudják, hogy szeretem őket és sokat gondolok rájuk”
Második nap Indiában
2009.09.24. utolsó előtti bekezdése

/ Megható, őszinte vallomás,sok szeretettel,a nyilvánosság elé tárva.Nekem legalábbis ez jött át./

cisalpino 72 2009.10.10. 07:36:19

A részvét és az együttérzés egy apró könnycseppje gördült le az arcomon...

...elmorzsoltam aztán kifújtam az orrom.
süti beállítások módosítása